Nel 2074, Edith, una studentessa di psicologia, volontaria in un centro di ricerca, assiste un genio matematico artistico di nome Abel. Ha smesso di comunicare, dopo aver completato il lavoro su una formula che unifica tutte le forze dell’universo e dà quindi il potere assoluto. La sua amica, Herb, le impianta un microchip che dovrebbe aumentare la sua capacità intellettuale acquistato sul mercato nero, utilizzando la connessione tra la sua coscienza e la sub-coscienza.
Aleksa Gajic è un fumettista serbo nato a Belgrado nel 1974. Gajic è meglio noto come illustratore di “Scourge of the Gods”, sceneggiato da Valérie Mangin, e di “Technotise”. È noto in Serbia dove è stato pubblicato da varie riviste. Technotise è il suo film di animazione di debutto.
In 2074, Edith, a psychology student, volunteers in a research center nursing an autistic mathematical genius, Abel. He has stopped communicating after he completed work on a formula that unifies all the forces in the Universe and therefore gives the absolute power. Her friend, Herb, implants into her a microchip bought on the black market, which should increase her intellectual capability by using the connection between her consciousness and sub-consciousness.
Aleksa Gajic born in 1974 in Belgrade, is a Serbian comics artist. Gajic is best known as the illustrator of “Scourge of the Gods” written by Valérie Mangin, and “Technotise”. Also, he is famous illustrator in Serbia, and has published in various magazines. Technotise is Aleksa Gaji?’s debut animated feature film.